David Hawkins is a Maritimer by choice and a Montréaler by birth.  In 1978, he and his wife Lorrie Bell-Hawkins, started Hawk Communications Inc., an advertising and public relations firm in Sackville.  Twenty years later, the firm moved to Moncton and grew to include more then 70 employees in 5 offices.  Since the sale of Hawk in 2001, David has gone on to start a variety of companies in the communications sector, and volunteers for many organizations.  Today he is the CEO and founding partner at BrainWorks Razor Marketing Inc. and, lead strategist at David Hawkins, stratégie.     David Hawkins a choisi d’habiter les Maritimes, mais il est Montréalais de naissance.  En 1978, avec sa conjointe Lorrie Bell-Hawkins, ils ont fondé Hawk Communications Inc., une société de publicité et de relations publiques à Sackville.  Vingt ans plus tard, l’entreprise s’installe à Moncton et fleurit, pour éventuellement compter 70 employés dan cinq bureaux.  Suivant la vente de Hawk en 2001, Davida fondé une série d’entreprises dans le secteur des communications et oeuvre comme bénévole pour de nombreux organismes.  Il est maintenant le directeur général et fondateur de BrainWorks Razor Marketing inc. et le stratège principal à David Hawkins, stratégie.                  

David Hawkins is a Maritimer by choice and a Montréaler by birth.  In 1978, he and his wife Lorrie Bell-Hawkins, started Hawk Communications Inc., an advertising and public relations firm in Sackville.  Twenty years later, the firm moved to Moncton and grew to include more then 70 employees in 5 offices.  Since the sale of Hawk in 2001, David has gone on to start a variety of companies in the communications sector, and volunteers for many organizations.  Today he is the CEO and founding partner at BrainWorks Razor Marketing Inc. and, lead strategist at David Hawkins, stratégie.

 

David Hawkins a choisi d’habiter les Maritimes, mais il est Montréalais de naissance.  En 1978, avec sa conjointe Lorrie Bell-Hawkins, ils ont fondé Hawk Communications Inc., une société de publicité et de relations publiques à Sackville.  Vingt ans plus tard, l’entreprise s’installe à Moncton et fleurit, pour éventuellement compter 70 employés dan cinq bureaux.  Suivant la vente de Hawk en 2001, Davida fondé une série d’entreprises dans le secteur des communications et oeuvre comme bénévole pour de nombreux organismes.  Il est maintenant le directeur général et fondateur de BrainWorks Razor Marketing inc. et le stratège principal à David Hawkins, stratégie.